Re: Sääntömuutosehdotus / Koiran palkkaaminen maalialueella


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Harrastelija , Syyskuun 30, 2012 kello: 17:31:59
----------------------------------------------------------------------

Re: Sääntömuutosehdotus / Koiran palkkaaminen maalialueella

Vastineena juttuun: Sääntömuutosehdotus / Koiran palkkaaminen maalialueella, jonka kirjoitti: palkkaaja , Syyskuun 30, 2012 kello: 17:06:44:

palkkaaja kirjoitti:
» Mikä ihme suomalaisia agilitytuomareita ja -poliitikkoja vaivaa, kun sääntömuutosehdotuksessa on oikein pitänyt korosta tuomarin oikeutta mitätöidä suoritus, jos "ohjaaja palkkaa koiran maalialueella"?

» Selittäisikö joku tyhmälle, mitä ihmeen haittaa esimerkiksi siitä on, jos koira esimerkiksi 1) saa namin ohjaajan kädestä maalialueella 2) ottaa maalialueella sijaitsevasta ämpäristä hihnan ja poistuu maalialueelta repien sitä ohjaajan kanssa???

» Toiseksi sääntömuutosehdotuksen sanamuoto on vähintäänkin ympäripyöreä ja aivan liian laaja. Koiran palkkaamistahan on äärimmäisen tulkinnan mukaan jo se, että sitä kehutaan eli palkataan laumavietillä.

» En ymmärrä ollenkaan tätä suomalaista maalissapalkkaamisnillitystä. Tämän pitäisi olla koiralle ja ohjaajalle hauska laji!

» Ja kyllä. Kokoukseen ollaan menossa vastustamaan moista idioottimaista muotoilua säännöistä!

olen samaa mieltä vaikka oma koiran "palkkaantuu" jo esteistäkin mutta mielelläni vielä vahvistan lelulla /tai namilla.

Edelleen yksi asia mikä tulee jatkuvasti esille keskuteluissa sekä esim asb lehden tuomari jutuissa esille eli hauskuu on käynyt vähiin tässäkin lajissa. Ja pitkän linjan tuomarit jos jotkut ovat nähneet kehityksen suunnan.



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]