Re: Asiakas


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Pettynyt , Lokakuun 15, 2012 kello: 20:18:57
----------------------------------------------------------------------

Re: Asiakas

Vastineena juttuun: Re: Asiakas, jonka kirjoitti: Yrittäjä , Lokakuun 12, 2012 kello: 23:09:46:

Kyseisen hallin omistaja on valitettavasti tehnyt jo niin monet oharit luvattuihin koulutuksiin meidänkin seuralle, että en yhtään ihmettele jos muutkin ovat huomanneet ongelmia sujuvassa liiketoiminnassa.

Yrittäjä kirjoitti:
» Arvelu kirjoitti:
» » Yrittäjä kirjoitti:
» » » what kirjoitti:
» » » » Miten niin mitä tapahtui?
» » » » Eiköhän se vaan vaihtanut nimeä kun sai sponsorin?

» » » Eli rahan tarve ei yrittäjä nimeään myy jos ei ole pakko. Itsellä ei tulisi mieleenkään vaihtaa nimeä paitsi jos on jokin syy rahan puute ? tai olisin tahrannut nimeni. Yrittäjän toimitaan mm siksi, että on päätösvalta omiin asioihin eli sen lauluja laulat kenen leipää syöt = sponssi sitoo yrittäjän vapauden. Miksi firmat vaihtaa nimeä jos kaikki on ok ei nimi miestä pahenna vaan mies nimen. Näin vaan se on kovassa bisnes maailmassa. Yrittäminen vaan on aika kovaa touhua ja raadollista.

» » » Ihan vaan esim Coca-Cola ihan sokerilientä mutta kova sana kuitenkin.Tuskin vaihaa nimeä ihan heti vaikka saisi millaiset sponssi rahat. No aika kova esimerkki täällä pelataan kuitenkin pikkunappuloilla.

» » Eikös tässä kuitenkin ole kyse vain hallin/koulutustilan nimestä, vähän niinkuin Vuokkoset-areena on nimetty sponsorin mukaan, eikä se - luojan kiitos - ole siellä hääräävien agiseurojen nimi :)

» No joo tuo on totta (nimi asia) mutta jos aloittaa yrityksen x nimellä ja vaihtaa sen kohta niin kertoo se jostain. Näin vaan on yritysmaailmassa. On aivan eri asia että seurat häärää ja pistää hallin pystyyn (onneksi pistää) riskit/vastuu on aivan eri juttu kun siellä on pilvinpimein häärääjiä kun yksi tai kaksi yrittäjää.Nimi ei aina riitä menestykeen tarvitaan muutakin mm tietynlaista nöyryyttää enkä tarkoita nöyristelyä, asiakaspalvelua ja tietysti kilpailutilanne saattaa muutu nykyjään hetkessä. itse en saanut esim vastausta tiedusteluiin @ kuin vasta kahden viikon päästä ja olin jo sitten vuokrannut toisen tilan + ilmottautunut toisen pätevä kouluttajan kurssille. Ja em asian on tapahtunut myös muiden kouluttajien kohdalla.On aika yleistä, että agi/toko "yrittäjät" eivät vastaa sähköposteihin turha vedota kiireeseen kun tilaa löytyy joka tapauksessa. Eli on hieman ylimielistä leikkiä "vaikeasti tavoiteltavaa" kun tarjotaa on jo tarpeksi ei ole kyse parisuhde peleistä vaan ostajan ja myyjän kohtaamisesta ja rahan vaihtamisesta.. Esim Janita vastasi samana vuorokautena tiedusteluun niin ja taitaa olla ylityöllistetty....Huom en ole koskaan ollut Janitan koulutuksessa mutta nopea vastaaminen teki vaikutuksen. Suosittelen kaikille koiralan yrittäjille tälläistä toimintatapaa. Nopeet syö hitaat.



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]