Jutun lähetti Kaupallisuus , Marraskuun 2, 2012 kello: 17:34:48
Re: smartin esteetVastineena juttuun: Re: smartin esteet, jonka kirjoitti: OhhOH , Marraskuun 2, 2012 kello: 09:06:32:
No mitä erikoista tuossa on ? normaalia markkinoitia totuus on se, että aika moni "yritys" jättää vastaamatta asiakkaan viesteihin eikä niitä ns hukata haloo kyseessä on yritystoiminta. Esim useampi pätevä koutsi on menettänyt satoja euroja kun ei reagoi koulutus tiedusteluihin. Ei niitä nykyjään odotella vesi kielellä jos pääsisi kun hyviä kouluttajia on paljon jotka hallitsee myös asiakaspalvelun. Nopeet syö hitaat:)Niin ja Agiantti on myös tosi hyvä ja hallitsee asiakaspalvelun todella hyvin. Jos jotain vikaa on niin hoitaa asian varmasti kuntoon. Ja kotimaista !!!
OhhOH kirjoitti:
»
» Tämä on mielestäni erikoisinta mitä vastaan tulee. Liekö kuitenkin parempi pitää näpit erossa jollei asia kuulu Agimetille mitenkään... Elikkä markkinoidaan niitä omia juttuja omissa säikeissä eikä sorkita muiden asiallisiin kysymyksiin omia mainoksia väliin.» Totuus on se että Smartin kontaktit ovat omaa luokkaansa, muut tulevat perässä ja kaukana.
»
» Agimet kirjoitti:
» » Terve.» » Ihan alkuun täytyy sanoa et en osaa tuosta Smartin hommassa auttaa. Mutta olettako tutustuneet kotimaiseen vaihtoehtoon, eli meidän tuotteisiimme?
» » Tieotoja löytyy täältä:
» » http://www.agimet.fi» » Meillä on kotimaassa jo yli 130 seuraa / yhtiötä asiakkaina ( mukaan lukien käytännösä kaikki Suomen suurimmat seurat) Ja ulkomaillakin jo kymmeniä asiakas-seuroja.
» » Ja palaute mitä on asiakkailta saatu on ollut varsin positiivista niin kotimaassa, kuin ulkomaillakin.
» » Takaamme vastauksen kyselyynne noin vuorokauden kuluessa s.postin saapumisesta.
» » Terveisin:
» » Jari S. / Agimet